DergiPark logo
  • English
    Turkish English
  • Admin Panel User Panel Coordinator of Scientific Publishing Panel My Journals My Research My Followers Profile
    Logout
  • Login
DergiPark logo

Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi

Volume: 11 Issue: 22, 12/1/18

Year: 2018

Research Article

 

1. DETERMINANTS OF CONSUMERS’ PERSONAL HEALTH TECHNOLOGY USAGE INTENTIONS1

Semra Caliskan , Aysegul Toker , V. Aslihan Nasir

Page : 155-170
Add To My Library
Create Research
PDF

 

2. TÜKETİCİ ALGILARINA AİT ÇOK KRİTERLİ KARAR VERME VERİSİNİN ÇOK BOYUTLU ÖLÇEKLEME YÖNTEMİNDE KULLANIMI: CEP TELEFONU MARKALARI ÖRNEĞİ

Çetin Kalburan

Page : 171-186
Add To My Library
Create Research
PDF

 

3. Müşteri Odaklılık ile Müşterilerin Bilgi ve Farkındalık Düzeyi Bazında Ülkelerin İnovasyon Yetenekleri ve İhracat Performansları Arasındaki İlişki

Aslıhan Kıymalıoğlu , Yağmur Öz

Page : 187-204
Add To My Library
Create Research
PDF

 

4. DOKUNMA İHTİYACI VE YAZILI BİLGİNİN PSİKOLOJİK SAHİPLİK ÜZERİNDEKİ ETKİSİ

Batuhan Doğu Alkaya , Tülay Korkmaz Devrani

Page : 205-232
Add To My Library
Create Research
PDF

 

5. FUTBOL SEYİRCİLERİNİN DUYUSAL DENEYİMLERİNİN, ETKİNLİK TATMİNİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ

Metin Argan , Caner Özgen , Ahmet Ferdi Koç

Page : 233-248
Add To My Library
Create Research
PDF

 

6. Benlik Uyumu ve Fonksiyonel Uyumun Tüketici Marka Bağı Üzerindeki Etkisi: Cep Telefonu Kullanıcıları Üzerine Bir Çalışma

Öznur Özkan Tektaş , Arş. Gör. Begüm Uğur

Page : 249-272
Add To My Library
Create Research
PDF
       
  • Archive
    • Volume: 10 Issue: 20, 12/1/17
    • Volume: 11 Issue: 21, 6/1/18
    • Volume: 11 Issue: 22, 12/1/18
    • Volume: 12 Issue: 23, 6/1/19
    • Volume: 12 Issue: 24, 12/1/19